برج الشیطان یا ابراج البیت؟


 رویکرد این مطلب برخلاف رویه همیشگی این وبسایت در مذمت یک پروژه مهندسی است.پروژه ای که حتی اگر خود را دچار توهم توطئه بدانیم ، باز هم ساختنش در چنین مکانی، توجیه ناپذیر حداقل از نظر ما مسلمانان می رسد.هرچند قبلا به مشخصات مهندسی این پروژه پرداخته ایم اما لحظه به لحظه که این برج بر سر خانه کعبه قد کشید،افسوس خوردیم که کسانی که خود را خادم حرمین شریفین می دانند،بر گرده برجی سوارند که سایه بر خانه خدا می اندازد.شاید برای عده ای این تفکر واپس گرایی یا بدبینی و یا هر لقب دیگری فرض شود ولی یادمان نرود ،اسلام دین حرمتهاست...خدای بزرگ بی نیاز از خانه و سایه ،بی نیاز از حرمت و توجه است اما ما بندگان را چه شده که سازه ای می سازیم که حداقل تلقینش به بینندگان برتری سازه دست ساز بشر ناچیز بر خانه خداوند بزرگ است.

ابراج البیت نام هتلی مجلل در مکه، عربستان سعودی است. سازندگان ساختمان شرکت مجموعة بن لادن السعودیة (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) است. مهندس آن شرکت دار الهنداسه است. این هتل با 601 متر ارتفاع، بلندترین برج عربستان، و از نظر حجم (با ۱۵۰۰۰۰۰ مترمربع مساحت) بزرگترین ساختمان جهان خواهد بود. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۳ میلیارد دلار آمریکا باشد. هتل در مجاور مسجد الحرام قرار دارد، و قابلیت جا دادن ۱۰۰۰۰۰ مهمان را دارد. به تصویر زیر نگاهی بیندازید !!!

 

در شب ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه روز یعنی جمعه اول دی ماه سایه این برج شیطانی بر کعبه احاطه خواهد داشت.قضاوت بر عهده خود شماست.

 

 

در نوک این برج نمادی وجود دارد که شما فکر میکنید نماد اسلام یعنی ماه است اما عجیب است که این در واقع همان نماد بز بافومت است . که شوالیه های معبدی و فراماسون ها انرا میپرستند . نماد ماه در اسلام هیچ گاه رو به آسمان نبوده و همواره کج بوده است.


 

با کمی توجه به کلمه الله در برج میبینید که الف در وسط کلمه الله نوشته شده است و کسانی که میدانند میفهمند که معنی این کلمه تغییر کرده و معنی آن چیست . ل لا ه و

 

از دیگر علامات شیطان پرستی این برج میتوان به منعکس شدن نور از تک چشم نام ببریم که خود یک علامت فراماسونری است.

معمار این اثر کیست؟؟؟؟ 

این ، زندگی نامه مختصر نورمن فاستر ، معمار بریتانیایی است . اما او را به گونه دیگری نیز می توان شناخت : سر نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک)، معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه ای است که با استفاده از موقعیت خود در عرصه معماری ، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک یا به تعبیر دیگر «هرم‌های ایلومیناتی» به پا می‌کند
این شخص یکی از بزرگترین معمارها و مهندسان دنیا میباشد که بیش از 200 آبلیسک را سراسر دنیا ساخته است این فرد همان کسی است که دستور تخریب آبلیسک موجود در مکه را داده و به جای آن دستور ساخت برج ساعت که این نیز همان آبلیسک است ولی این بار در بای مکه را صادر کرده است.

امیدواریم همه این پیشامدها اتفاقی و نه از روی عمد بوده باشد که ما هیچ اصراری بر وجود عمد در این کار نداریم ولی شواهد خود گویای همه چیز است.شاید به ظاهر برادران دینی سعودی ما خود نیز اسیر نقشه های روباه پیر یعنی انگلیس و معمار متبحر انگلیسی شده باشند ولی...

 

دست بالای دست بسیار است...

 

و یدالله فوق ایدیهم.

 

 

 

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    binam می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/8/13/6 و 22:01 دقیقه ارسال شده.

    واینها همگی نماد گرایی محض هستش

    فریمان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/8/5/5 و 20:15 دقیقه ارسال شده.

    سلام وبلاگ تو هم عالیه خواستم بگم اومدی تو لینکم بای

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: